Yoga Trening

Vi har gleden av å invitere alle medlemmer til yoga-trening !

Vi har inngått en avtale med «Yoga Balanse» på Kråkerøy og tilbyr dette som en prøveordning for FKK i første omgang. Hvis dette blir vellykket kommer vi til å fortsette avtalen etter prøveperioden.

Det er kjent at kajakkpadlere profiterer på å utføre andre typer trening enn bare i kajakken. Vi ser gode resultater med yoga i alle typer padling. Sjekk youTube om yoga og kayaking for å bli inspirert.

Dette er hjemmesiden til Yoga Balanse: http://yogabalansefredrikstad.no/

Sett av MANDAG 8 og mandag 15 januar kl 20-kl 21.15 for velgjørende og styrkende trening av ledd, muskler, sener og hele deg. Ta med stort håndkle til å legge på matten, vannflaske og lett/ledig tøy. Du trenger ikke å kunne noe på forhånd.

Vi møtes 15 min før, dvs kl 19.45 for å samle oss og roe ned før timen.

Vi vil komme til ha en egenandel etter at prøveperioden på 2 ganger er over. Dette vurderes når vi ser hvordan oppslutningen for yoga er. Det vil uansett være godt under halv pris for av hva ordinære yogatimer koster, og i tillegg er timen tilpasset kajakkpadlere.

Sees i yogasalen!!

Påmelding til Gry på SMS 91599460