Endelig er kurs-sesongen i gang! Velkommen til kurs i havkajakk!

Vannet blir varmere og havet kaller! Hvorfor ikke sette av en helg til padlekurs? 23-24.mai arrangerer FROSK både grunnkurs og teknikkurs i den flotte skjærgården vår!

Grunnkurset er for deg som er nybegynner, eller deg som har padlet litt og bare vet at du vil padle mer! Har du gjennomført grunnkurs og vil utvikle deg videre som padler, er teknikkurs med teknikktrening, redninger og lek det rette for deg! Uansett er du velkommen til en morsom og opplevelsesrik kurshelg for å lære mer om padling og bli trygg på vannet!

Medlemsrabatt for medlemmer av FROSK. Det blir også kurs 13-14 juni, introkurs og grunnkurs. For påmelding og mer informasjon les under kurs på hjemmesiden: https://fredrikstad-kajakklubb.spoortz.no/portal/public/showContentCategory.do?id=948537073

Del gjerne til venner og bekjente! Det er fremdeles ledige plasser på begge kursene, men ikke vent for lenge. Kursholder tilpasser kurset etter FHIs smittevernsregler.💦🛶☀️💦🛶☀️💦🛶☀️