STORESAND PADLELEIR 7-9, juni 2024 info kommer her!

Dato for Storesand 2024 er 7-9.juni. Velkommen!

Velkommen til Storesand Padleleir 2023!

Vi kan love ekte Storesand-stemning med mye hygge og padleglede! Stemningsfull kveldspadling fredag og yoga med morgenbad både lørdag og søndag. Selvsagt blir det lange og litt kortere turer til de flotte Hvaler-øyene, balansering på slakk line, forskjellige workshops og kurs.

På kveldene stiller FROSK med griller, og vi gleder oss til hygge og gøy på fellesområdet og på stranda. Trubadur på lørdagskvelden blir det også!

Prisen for årets leir er

• Enkeltperson kr 700,-
  • Familiepris: 700+300,- for ekstra person i teltet

Prisen dekker både teltplass eller hengekøye, parkering, turer i Hvalers fantastiske skjærgård, hyggelig lørdagskveld med trubadur og morgenyoga.

Vi gleder oss til at Eian Fritid kommer med fristende padleutstyr og kunnskap. Det blir også NPF kurs: Grunnkurs Hav, 2 dager. I tillegg er det mulig å melde seg på både navigasjonskurs og rullekurs med Ut i det fri søndagen, disse kursene varer 1/2 dag.

Hjemmesiden vår med fanen Soresand Padleleir 2023 blir oppdatert ettersom flere detaljer faller på plass!

Leirkomiteen ønsker velkommen til forsommerens stoore høydepunkt!