VELKOMMEN TIL ÅRSMØTE i FREDRIKSTAD OG SARPSBORG KAJAKKLUBB

Årsmøtet er tirsdag 23. mars 2021 kl 18.00 og blir digitalt på Teams

Det innkalles herved til ÅRSMØTE i FREDRIKSTAD OG SARPSBORG KAJAKKLUBB

TIRSDAG 23. MARS 2021 KL 18.00 på Teams.

Hvis det av hensyn til nasjonale og lokale smittevernregler ikke er mulig å arrangere årsmøte med personlig oppmøte, vil årsmøte bli holdt digitalt. Nærmere beskjed vil bli publisert, sammen med dokumenter og saksliste, senest en uke før kunngjort dato for årsmøte .

Alle medlemmer er velkommen og har talerett, forslagsrett og stemmerett. Det er ikke mulig å avgi stemme ved fullmakt.

Saksliste blir kunngjort på hjemmesiden og på klubbens Facebook-side senest 1 uke før møtet, og sendes i tillegg ut på e-post til alle medlemmer.

Saker som ønskes behandlet av årsmøtet må være SKRIFTLIGE og sendt til styret SENEST 2 UKER før årsmøtet. Ta gjerne kontakt med noen i styret hvis du har spørsmål om hvordan forslag skal stilles.

Epost: fredrikstadkajakklubb@gmail.com

Ved møte på Fjellheim vil det blir servert kaffe/brus og kringle.

VELKOMMEN