Kurs-sesongen er snart igang!

Havet kaller! Hvorfor ikke sette av en helg til padlekurs? 19-20.juni arrangerer FROSK både grunnkurs, teknikkurs og aktivitetslederkurs i den flotte skjærgården vår!

Grunnkurset er for deg som er nybegynner, eller deg som har padlet litt og bare vet at du vil padle mer! Har du gjennomført grunnkurs og vil utvikle deg videre som padler, er teknikkurs med teknikktrening, redninger og lek det rette kurset!

I år arrangerer også klubben aktivitetslederkurs. Kurset for deg som vil ta skrittet videre og lære om gruppeledelse på vannet og å planlegge og lede turer og kurs.

Vi holder også grunnkurs på Storesand under Padleleiren!

Uansett er du velkommen til en morsom og opplevelsesrik kurshelg for å lære mer om padling og bli trygg på vannet!

Medlemsrabatt for medlemmer av FROSK. For påmelding og mer informasjon les under KURS her på hjemmesiden eller trykk på lenken: https://fredrikstad-kajakklubb.spoortz.no/portal/public/showContentCategory.do?id=948537073