Bli med på årsfesten

FROSK ønsker velkommen til årsfesten i Fjellheim samfunnshus lørdag 6. november kl. 18.00.

Prisen er kr. 150 og inkluderer mat, underholdning og musikk. Våre medlemmer Marianne og Magne med flere tilbereder et variert utvalg varme og kalde retter. Klubben serverer velkomstdrink samt vin, øl eller alkoholfri drikke til maten, utover det må du ta med egen drikke.

Program: Vi møtes kl. 18 til mingling med noe godt i glasset. Maten kommer på bordet kl. 19. Etterpå blir det utdeling av distansemerker og priser, selskapsleker og dansbar musikk. Kaffe og kaker kommer også på bordet etter hvert. Vi har lokalet til kl. 01.30.

Benytt anledningen til prat og hygge uten redningsvest! Antrekket er valgfritt, men hyggelig om du pynter deg litt.

Atkomst: Adressen er Fjellveien 9 på Kråkerøy. Kjør gjerne flere sammen, da det er begrenset med parkeringsplasser. Buss nr. 5 (Moen-Langøyåsen) går fra Torvbyen 17.40, gå av på Langøykrysset holdeplass, derfra er det ett kvarter å gå til Fjellheim.

Fint å få et hint om matallergier, og har dere ellers noen spørsmål, ring Hilde Hassum Aannestad mobil 95 84 39 64.

Påmelding og betaling innen 1. november: https://fredrikstad-kajakklubb.spoortz.no/portal/public/event/signup.do?siteId=798&eventId=45994 Anbefaler å bruke PC når dere melder dere på, betalingen går enklere der enn på mobil!

Velkommen til fest!