Påmelding til Storesand Padleleir 2022 er åpnet!

Drømmer du om summende leirliv, padleprek fra soloppgang til solnedgang og padleturer til kjente og ukjente øyer i Hvalers vakre skjærgård? Det får du oppleve på Storesand helgen 10-12.juni! Meld deg på med det samme!

Vi kan love ekte Storesand-stemning med mye hygge og padleglede! Stemningsfull kveldspadling fredag og yoga med morgenbad både lørdag og søndag. Selvsagt blir det lange og litt kortere turer til de flotte Hvaler-øyene, balansering på slakk line, noen work-shops og kurs.

På kveldene stiller FROSK med griller, og vi gleder oss til hygge og gøy i fellesteltet og på stranda. Ellers blir det både trubadur og salsarytmer på lørdagskvelden.

Benytt lenken under til å melde deg på og betale i Spoortz. Husk at du må betale for at påmeldingen skal være gyldig. Det lønner seg å bruke datamaskin istedenfor mobil for påmelding/betaling. Husk at du må betale for at påmeldingen skal være gyldig. https://fredrikstad-kajakklubb.spoortz.no/portal/public/event/signup.do?siteId=798&eventId=49894

Prisen for årets leir er

• Enkeltperson kr 700,-
  • Familiepris: 700+300,- for ekstra person i teltet

Prisen dekker både teltplass eller hengekøye, parkering, turer i Hvalers fantastiske skjærgård, hyggelig lørdagskveld med trubadur og morgenyoga.

Det blir spennende workshops, foreløpig er disse på plass:

• Introduksjon til rulla
  • Effektive framdriftstak
  • Lek og moro i kajakken
  • Mulighet til å teste surfski!

Vi gleder oss til at Eian Fritid og Nautopp kommer med fristende padleutstyr og kunnskap. Nautopp skal også ha demonstrasjon av sammenleggbar kajakk.

Søndagen blir det friluftskurs om fisking fra kajakk, sporløs ferdsel og mye spennende i regi av «Ut i det fri AS.

Hjemmesiden vår med fanen Soresand Padleleir 2022 blir oppdatert ettersom flere detaljer faller på plass!

Leirkomiteen ønsker velkommen til forsommerens stoore høydepunkt!