Bli medlem!

Fredrikstad kajakklubb har som visjon å fremme idrett og friluftsliv i sunne former, gjennom ekte padleglede. Padling gir en unik mulighet til nærkontakt med natur og dyreliv. Sporten har ingen kjente bivirkninger, men vil for svært mange føre til sterk avhengighet.

Hvis du synes dette høres interessant ut og ønsker mer informasjon kan du sende en e-mail til: fredrikstadkajakklubb@gmail.com

Kontingenter for 2023

Hovedmedlemkr. 500,-
Familiemedlem, voksen (kan kun kombineres med hovedmedlem)kr. 200,-
Barn under 18 år
kr. 100,-
Ufør eller student
(student krever gyldig studentbevis, aldersgrense 30 år)
kr. 400,-

Ønsker du å melde deg inn i klubben gjør du følgende: Registrer deg på MinIdrett (http://minidrett.nif.no) og send oss medlemskapssøknaden derifra.

SLIK GJØR DU DET:

1. Klikk på "Ny bruker" og følg instruksene.

2. Når du er registrert på Min Idrett, logger du inn. Da får du et bilde med faner (linjen øverst i bildet). På en av fanene står det "Medlemskap". Trykk på den fanen.

Da får du opp følgende valg på venstre side "Finn ny klubb". Trykk på denne og du får opp et søkefelt. I det feltet skriver du: Fredrikstad kajakklubb.

Trykk på søk i resultatlisten (Fredrikstad kajakklubb) og søknadsfeltet kommer opp til høyre i bildet. Følg instruksjonen.

Etter kort tid vil du da få en melding om at du er registrert som medlem. Skulle det oppstå problemer kan du ta kontakt med klubben for hjelp.

Hvert medlem er personlig og må meldes inn i klubben separat via klubbadmin.

VELKOMMEN SKAL DU VÆRE!