Har DU lyst til å ta aktivitetslederkurs og bli aktivitetsleder i FROSK?

Som aktivitetsleder er du med og planlegger og leder padleaktiviteter som torsdagsturer og andre fellesturer. Du kan også være med å holde grunnkurs.

FROSK ønsker flere aktivitetsledere i klubben. Vi tilbyr derfor å dekke kursavgiften for medlemmer i klubben som vil lede turer og/eller holde grunnkurs.

Etter fullført aktivitetslederkurs binder du deg til følgende:

- planlegge og lede to fellesturer i løpet av sesongen sammen med en erfaren turleder.

- være hospitant på et grunnkurs (16 timer). Du er med for å lære av våre dyktige instruktører og kanskje får du lyst til å være med som kursholder ved neste anledning? Uansett om du tenker å holde kurs eller ikke, er det lærerikt og nyttig å hospitere på grunnkurs.

Man kan selvfølgelig dekke kurset selv og ikke binde seg til det overnevnte, men det er en god anledning til å komme i gang som aktivitetsleder med god støtte og opplæring!

Aktivitetslederkurset er 21-22. mai på Djupeklo. Kursholder er klubbens egen Børni. Ta kontakt med Børni, Hilde Aa eller Birgitte hvis du er interessert!

Påmelding på Våttkort.no: https://xn--vttkort-exa.no/Event/10273

Vi er en herlig gjeng med aktivitetsledere i klubben, men det er plass til flere!