Nye torsdagsturer 30.april

Vi er heldige som bor i dette vakre hjørnet av Viken med så mange fine padlemuligheter! Det blir ikke mindre enn 4 turalternativer denne torsdagen, så her er det noe for enhver smak!

Det er maks 5 i hver gruppe. Alle som vil være med, må melde seg på til turleder og få bekreftelse på at de har fått plass.

Gry leder tur fra Engelsviken. Parkering ved fiskerestauranten. Klare på vannet kl 17.30. Påmelding til Gry på SMS: 915 99 460.

Børni leder også tur fra Djupeklo. Klare på vannet kl 18. Påmelding til Børni på SMS: 412 11 659

Hilde og Dag leder tur på Vansjø. Oppmøte på Oksenøya. Klare på vannet kl 18. Påmelding til Hilde på SMS: 958 43 964

Erik T. og Birgitte leder tur fra Tangen til Fredagshølet, kanskje vi rekker ut til Lyngholmen? Klare på vannet kl 17.00. Påmelding til Birgitte på SMS: 920 39 145

For alle turene gjelder de smitteverntiltakene som vi forholder oss til hver dag, maks 5 i gruppe og 2 meter avstand og god håndhygiene. Ta hensyn og hold god avstand til hverandre! ! Håndsprit anbefales.

Alle tar med eget utstyr som pumpe, årepose og tørt skift. Ta gjerne med ekstra åre og taueline hvis du har. Det blir en pause underveis, ta med varm drikke og noe å bite i (det blir ikke bål). Vi må fremdeles bruke tørrdrakt!