Nå er terminlista for 2024 klar! Og den er herlig lang i år også!

Det er bare å glede seg! Finn fram kalenderen og planlegg padlesesongen med FROSK!

Her finner du torsdagsturer, siste lørdag i måneden og ikke minst Storesand padleleir! Overnattingsturene står også i kø! 8-10.mars blir det vinterovernatting på Bohuslän, så det er bare å finne fram soveposen!

Og allerede tirsdag 27.februar starter Kom i form fra Karlsøya i kajakk. Kom i bedre padleform med intervaller og effektive padletak! Turen går rundt Gåsa, og treningen er for alle uansett form.

I mai fortsetter treningen fra Andersenslippen, og da blir det mulighet til å trene med klubbens surfskier også! Mer info om dette kommer.

Klikk på lenken eller se terminliste i menyen: https://fredrikstad-kajakklubb.spoortz.no/portal/public/showContentCategory.do?id=948534349

Over 20 aktivitetslederne skal lede turene og ønsker hjertelig velkommen til fellespadlinger med FROSK!