Terminliste for 2021 - og litt om korona

De strenge smittevernsreglene i blant annet Fredrikstad, Sarpsborg, Råde og Moss er forlenget t.o.m 25.april. Det vil dessverre bety at planlagte turer i regi av klubben blir avlyst i denne perioden. Den vakre skjærgården vår er heldigvis ikke stengt. Vi håper medlemmene våre kommer seg ut på tur allikevel! I kajakken er det lett å holde god avstand. Husk bare å begrense antall sosiale kontakter, være nøye med håndhygiene og kle dere etter vanntemperaturen. God tur og hold ut litt til!

Vi håper vi kan arrangere torsdagstur den 29.april, følge med på hjemmeside og Facebook. I mai blir det både Kråkerøy rundt, kurs i Expedition Skills og Pinsetur med overnatting! Videre er leirkomiteen i gang med å planlegge årets Padleleir på Storesand.

En ekstra hyggelig nyhet er at klubben har fått leie både Strømtangen og Homlungen fyr til høsten, der blir det garantert Fyr&Flamme! Ta en kikk på terminlista og plott inn i kalenderen allerede nå. Vi gleder oss til flotte padlelopplevelser med både nye og gode gamle medlemmer!

Klikk her for å komme til terminlista: https://fredrikstad-kajakklubb.spoortz.no/portal/public/showContentCategory.do?id=948534349